De är söndag idag elr hur??

Bildkommentar: Så KLOCKREN bild asså !!!! (AA)
Jupp söndag här... Vaknade för några timmar sen efter en natt med lite sömn... Ja inatt sov jag hemma men katt-saken tkr ju att det är så himla kul att väcka mig hundra gånger om natten genom att bita på varenda grej som jag äger som är gjord av pappar WTF??!!
Som om inte det var nog, när jag väl kastat ut katten hur rummet för sjuttio9onde gången så ska min brorsa vakan (Som har rummet över mig) och springa runt som en galning i sitt rum så att de dundrar i hela huset... JA JÄTTE KUL!!
Dagens Planer...
Eventuellt ska jag dra till ikea en sväng ... om det inte blir en shoppingrunda i stan med johanna efter hennes tävling ... vi får se ... isåfall ska jag shoppa ett par jeans och lite underkläder, lite smink och sen blire nog en fika på den också :)
Ja men annars så har jag inte så mkt och berätta .... pallar ändå inte skriva så
POSS PUSS
C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0