Hallå där igen ...

Bildkommentar: Förlåt gumman men jag var tvungen att ta någon bild :/ <3 Vi är så snygga jag vet ;)
... I know jag har inte skrivit på ett tag men BÄTTRE SENT ÄN ALDRIG Right ??
Okej... jag har fått klagomål på att jag inte bloggat på ett tag so here i am ... happy? not...? okej but i don´t care ... nu ska jag skriva lite till er sötnosar som faktiskt bryr er ;)
Om vad jag ska skriva har jag ingen aning om men men ...
jag brukar ju kunna snacka på ganska bra ändå...
so...
just nu har jag påsklov, ganska så chill men vem tkr inte de liksom ^^
kan ju snacka lite om veckan (vilken bra idee... STOLT)
Start from Friday ...
Fredag:
Lång och tråkig precis som långfredan ska vara x)

Lördag:
Påskafton, firades med familjen ... som vanligt ^^

Söndagen:
Bio med kusinerna (hunger games REKOMENDERAS)

Måndagen:
emm... juste sov ju hos johanna så spenderade dagen med henne
och käkade brunch på subway var ju ganska så chill ... VARFÖR INTE LIKSOM ?!
Måndagskväll...
Släckt-middag med pappas sida av familjen

Tisdag:
Kommer värkligen inte ihåg X)
(fiskpinneminne man har asså :S)

Onsdag:
Spenderade dagen med att möta upp moa, andrea & marcus i centrum sen åkte vi till mig och mötte olle och hans kompis... fördrev tiden lite med studsmatta och bakning @my place sen så var vi ju hos olle ett tag också ... CHILL DAG ^^

Torsdag:
Hade en massa planer... men dom blev inställda + att de var dåligt väder så det slutade med en överdriven sova/film-dag alla Carro-Style ;)

Fredag: (idag)
Tillbringade dagen med den bästa (knasbollen angelica)
har alltid lika kul med henne.. asså måste medge att med henne
kan man aldrig hålla en sur min... varje gång jag är med
henne dör jag bokstavligen av skratt...
våra knäppa ideér och snygga
fotograferingar är dom bästa
I PROMISE ...
ANGELICA +CARRO = CRAZY TILL DÖDEN SKILLJER OSS ÅT <3
jupp dagen var riktigt rolig !
Men nu ska jag ta och hitta på något vad? ingen aning men roligt ska de va ;)
PUss Puss
C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0