Natt-inlägg...

Bildkommentar: Jag och fina kusinen Jessica <3
Bildkommentar: När man står och väntar på tåget i snöstorm ser man denna skylt ^^ INTE IRONISKT ALLS XD

Kom precis hem... asså att åka taxi när man är trött på kvällen och slippa åka kommunalt de måste nog vara en av de bästa sakerna man kan göra! (aa)
I alla fall... kom precis hem (som sagt), tog en dusch och ska strax sova... Men först en kort sammanfattning av dagen; vaknade vid 9.00 men gick inte upp fören 10.00 åt lite snabb frukost och slängde på mig lite kläder... sen åkte jag och mamma till ett ställe och shoppade lite trädgårdssaker ^^ vi shoppade tills kontanterna var slut, händerna var fulla och det var dags att åka hem... så ut i snöstormen igen och sen så var man helt blöt när man kom hem ... KUUUL not!
Efter de åkte tog vi (familjen) en taxi till mina kusiner på födelsedagsmiddag... och där har kvällen spenderats till typ nu ... elr aa en timme sen ^^

MEn nu måste jag sova... håller på och somnar här
Kram på er
C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0