SOMMAR KÄNSLOR!!!!



Har börjat få tillbaka lusten att blogga igen känner jag.. och så var den borta igen XD

jaja skit samma.... det blev inte mkt sömn inatt... sov ju hos johanna här tillsammans med johannas kompisar Annika och Amanda, de va nice

Morgonen har inte spenderats till något speciellt mest ..chill framför tv:en och ute i solen...
Blev feeeett glad i morse när jag vaknade och det var sol igen de va ju 25 grader igååår !! YES!
och det verkar ju som om vädret håller i sig :D

Planerna för idag... hmm... få se
Enligt johanna ska jag stanna här och städa ... igen :S
Sen ska vi till centrum o jag vet inte om hon stannar kvar med mig, men jag ska i alla fall kolla runt lite i affärer tänkte jag ... måste kolla lite på lite sommar kläderr och födelsedagspresenter till mina nära och kära ^^ (SOMMAR KÄNSLOR!!!!)

Jupp men nu skiter jag i de här
Ha de skönt i solen
C.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0