Dom Minnerna Betyder <3



Jag kollade nyss runt på en massa bilder och sökte lite på google och de hela slutade med att man hamnade på min söta vän Johanna Axhusens gamla blogg där hon hade skrivit så fina saker om bl.a mig och några som var vårat "gäng" i min förra skola!
Jag saknar KS så otroligt mkt och det inlägget fick tårarna att rinna i en timme... det är obeskrivligt hur mkt jag saknar tiden som vi (Johanna,Aida,Josse,Amanda,Julia o Sanna) hade tillsammans.... Vi tillbringade varenda fucking dag tillsammans och det är så sorgligt hur vi splittrade så snabbt...
hur vi bara gled ifrån varandra, började snacka skit, och våra "varje dag" blev till "ibland" och "nån gång"...

Ni skulle bara veta hur mycket ni betyder för mig och hur glad jag blev av att kunna vakna varje morgon och veta att jag skulle tillbringa skoldagen med er. Jag tror inte att nu anar hur mycket det betydde för mig och hur mkt tårar som dom minnerna väcker nu... både glädje tårar och sorgetårar <3

Ni fick mig att veta vad riktig vänskap är och betyder...
Hur kunde det bli såhär och vart tog tiden vägen?? Jag menar det var ju ett helt år sen som vi hade våra galna karaeoki-kvällar till klockan 5 på morgonen, våra seriösa och mindre seriösa diskutioner ^^

Varför tog det slut bara för att skolan sa att det var slut... det är så j*vla sjukt så de inte är sant... men framtiden går inte och styra och nu står jag här med tårarna som skapar floder tack vare er...
Jag saknar tiden, jag saknar minnerna och jag saknar er och allt som det var då... <3

Jag är så otroligt tacksam för att jag fick tillbringa all tid med er
och ni har betytt / betyder så otroligt mycket för mig... Hoppas att ni förstår det ! <3
Tack.

C.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0