Historian om pinnen^^



Dagen spenderades lite här och var ... hade studiedag^^
men skulle nog kalla de mer en studiekväll eftersom jag bara pluggat nu på kvällen ^^ haha typiskt mig ;) tog en "siesta" fast hela  morgonen så aa de blir väll en lång sov morgon ... åt lite frulle vit 12 tiden och sen bar det av mot bussen för o möta upp mamma för att åka till lite "fixar-ställen" ... bland annat nån trädgårds affär och woody för och köpa en "pinne" till min garderob ^^

HISTORIAN OM PINNEN!
aa asså en sån där pinne som man ska hänga galjar på elr aa wtf skit samma... de köpta vi i alla fall... sen så släpar man den där jäv*a pinnen på bussen  genom halva stan handlar lite mat på vägen och släpar pinnen & tre tunga matkassar hem... när man väl är hemma så tar det en evighet att skruva fast pinn-jäv*ln och sen när den väl är fast skruvad och man hänger på en massa kläder så inser man att pinnen var alldeles för lång och självklart alldeles för smal också så aa nu skiter jag i pinnjäv*ln sååååå de får väll ligga en massa kläder i hela jäv*a rummet för jag skiter i den där j*vla pinnen nu PISS OFF!

Jupp insåg att jag änvände alldeles för många sånna här tecken " " och insåg också att jag sa jävl*r en massa gånger också men jag bryr mig faktiskt inte .

GOD NATT
C.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0