Jag ska gifta er med er !


Ååå vad jag vill ha ben& jerrys nu!!!!!!! Asså jag lovar att jag kommer att gifta mig med dom här två underbara killarna asså ben är ben o jerry jerry jag menar hur bra kan de bli asså ?? !!!


Om inte annat så kommer jag älska den personen som ger mig en ben&jerry ! ;D


Men nu ska jag nog gå o vara lite social med denise som sitter här brevid o sjunger... vi har ju varit i högdalen nu efter skolan för att kolla lite tatuerings-priser ... och aa sen hamnade vi i skolan igen för att vänta på något som jag inte kmr ihåg vad vi väntar på men men .. som sagt jag VILL HA BEN&JERRYS NU!!!!


Så kom hit nån med de ! snälla :D

C.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0