Nä tyvärr jag dog p.g.a...



...uttråkning ^^

Nu sitter man och pluggar matte och har lite sådär små mys i sängen framför tv:en hur nu det går ihop X)

jaja imorn äre matteprov... jätte kul -.- jupp men så är det ...
kom precis in i rummet efter en lång dejt med duschen ja och sen så ska jag väll fortsätta plugga vidare här med dom här jäkla ekvationerna innan big brother börjar... jag börjar faktiskt gilla att hanna W är med i Big brother ^^ tänk hur tråkigt det skulle vara om hon inte var där liksom :/ bara en tanke... som jag aldrig trodde att jag skulle tänka x)

Men ni får väll ha de så bra snyggingar för nu orkar jag inte med er längre
Puss, Kram , ses? hörs?  skit samma
C.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0