PartyFredag elr vad?!



Bildkommentar: haha jag var tvungen o ta den bilden bara ^^

fråga inte om rubriken för nja vet ärligt talat inte ... men party ska de bli på ett elr annat vis... de ska bakas pizza här hemma och nu dunkas musiken med the voice på högsta volym och den kmr inte att sänkas kan jag säga !

Får se om de blir av att träffa några idag... hmmm.. får se nån som vill träffa mig?? inte nää okej skit it då ...  i alla fall vi får se hur de blir var ju hemma igår p.g.a en jäkla försylning men känner mig ju betydligt mkt friskare nu så får se om de blir något ikväll... annars är de ju alltid party i mitt liv ... elr nää ... elr joo ... elr de beror väll vad man gör av livet -.- daaah

jupp men nu ska jag göra något säger vi för jag orkar inte blogga mer ;)

C.
<3333333333333333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0