So what...bli bättre själv!


Det är inte meningen att skriva ett depp inlägg nu ... för personligen tklr jag att de är grymt irriterande när folk skriver de men känner att jag måste :/

Asså nej jag sitter inte och gråter elr nåt.. nej det är inte synd om mig och nej jag tkr inte synd om mig själv men kände att jag är så jävla dålig på allting ^^ haha asså de är nästan så att man skrattar åt de... vissa som läser de här sitter säkert "ja men god morgon insåg du de nu" och vissa bara "nej de är du inte" men faktum är att jag jag suger på de mesta ... kan faktiskt inte komma på något som jag är riktigt bra på ... men faktiskt så struntar jag totalt i det... sanningen sårar, SO WHAT! asså de är bara mig själv jag har att skylla... asså det är mitt liv och mina beslut... om jag vill göra något bättre av mitt liv så är det ju fortfarande bara jag som kan ändra på det ^^ ! asså kan ju lika gärna säga till er som sitter och tycker synd om er själva att sluta upp med de för de är ju bara du som kan göra saken bättre...

ja förlåt om jag låter som värsta okänslosamma människan men asså vad ska jag göra? Så är det och ja jag vet hur de känns att hamna i dåliga stunder/tankar... och allt man vill göra är att gråta och sitta och tycka synd om sig själv...
jag dömmer ingen efter om dom gråter eller inte för sin egen skull jag gör det ibland och jag kommer att göra de i framtiden också men vad är de för mening egentligen. Vi sitter och spiller tårar och energi på saker som du kan ändra på om du vill... har någon varit elak.. so what ignorera de och var en bättre människa själv.. har någon krossat ditt hjärta eller glömt din födelsedag... asså seriöst vad är det för mening med att gå runt och vara sur.. för du lär dig ju bara själv att nästa gång kanske du tänker extra mkt på att vara en bättre person själv och inte vara lika hård mot folk ...

"How did i get here with you? I´ll never know. I never ment to get it go so personal. And after all i tried to do, stay away from lovin' you...
I´m broken hearted and i can´t let you know. I won´t let it show, you wont se me cry!"
 /Rihanna

Rätta ord !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0