Tjoo mannen

Bildkommentar: Hit tänkte moa och jag åka i sommar ... jag saknar värmen såååå mkt!!!!

Dagen har varit chill... haft svenska och sen musikföreläsning/musikprod hela dan NICE... nu har man håltimme och sen är sista lektionen sång :)
Efter de tänkte jag dra o träna men får se hur det blir med de .. resten av kvällen tillbringas nog hemma har planer på att baka cupcakes som de var ett tag sen jag bakade ^^ sen blire nog lite tillverkning av vofflor som jag är enormt sugen på ^^
Just nu sitter jag o jobbar lite musikprod ... men har tappat lite ideér nu så de går inte så bra o fortsätta... annars sitter man och sms;ar lite bara och tare chill :P
Jaja men orkar inte snacka mer här ja eller skriva som det heter ...
see ya
C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0