Varje dag händer de nya saker ^^


Bildkommentar: ja vet världens tråkigaste bild
men jag orkade helt enkelt inte nu att fixa nån bättre så var nöjda !

Ännu en rolig dag har gått :)
Imorse vaknade jag av att min söta lilla vän madde ringde, hon var hungrig men hade inte tid och laga mat till henne ... :( men kanske ska träffa henne imorgon .. men vi får se hur de blir med det ...

I alla fall idag... som sagt vaknade av telen idag vid 10 tiden sen åt man lite "vårrullar" och sen åkte jag, mamma och bror min in till stan och bowlade och fikade och hade allmänt chill sådär ... nice nice... när jag kom hem hände inte så mkt ... blev otroligt trött så nu har jag duschat, ätit och ska strax smälla på en film som jag köpte idag ^^ (kmr inte ihåg vad den heter heller men men... ) 

Japp... det som stör mig lite är att jätte många som man vill träffa är bortresta nu på lovet kan nog bara säga en grej om de ... KOM HEM SÅ JAG FÅR TRÄFFA ER MINIGRISAR !! <3

Jaja men nu ska jag mysa ner mig i sängen och kolla på min rulle ;)

C. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0