Sorry huset brann upp :/

... och så gjorde det inte de HAHA XD nu var jag jätte rolig ;)
Men grillen är igång utanför på altanen ....
Jupp men just nu sitter jag här i köket och har ångest över det muntliga nationella matteprovet som jag kom på att jag har imorgon JIPPPI :(
Det har varit super skönt att vara ledig nu i fyra dagar och det är lite mindre skönt att gå till skolan imorgon men men ...
Annars så ...
är jag grymt trött nu efter dagen... har typ åkt hit och dit till en massa olika ställen... vaknade tidigt gjorde man också...
My day...
vaknade 10.15... åt frulle, gick runt i huset... åt lunch/brunch... åkte till jula... åkte till chilli... åkte till ikea... kom hem... 5 minuter senare åkte vi till ica... kom hem och nu sitter jag här :D
Dagen har varit...
rolig men är super trött nu och pallar värkligen inte med tanken på att jag har matte prov imorgon... muntliga nationella också asså vilken människa vare som kom på den iden att plåga oss elever med ett MUNTLIGT matte prov... liksom vad är det för mening :S gaaaaaah IRRITERAD !!
Bläää, fyyy , PUSSS ;D
C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0